Els presentadors dels programes «Bon dia Comunitat Valenciana», Ximo Rovira, i «En Directe», Àlex Blanquer, seran els encarregats de presentar les campanades la nit de Cap d’Any en la televisió d’À Punt.
La cadena pública valenciana aposta per una nit d’entreteniment per a «entrar en l’any nou amb esperança i bons desitjos, amb els afectats per la DANA en el cor i en la memòria», ha assenyalat.
La programació especial per a la nit de Cap d’Any començarà a les 21.30 hores amb l’especial «Això on s’ha vist: especial Dejavú 2024», conduït per Mireia Llinares, que farà un divertit zàping pels espais principals de la cadena.
A les 22.50 hores, arrancarà el comiat de l’any amb l’especial «Campanades 2025», de la mà d’Àlex Blanquer i Ximo Rovira des del Palau de les Comunicacions, a la plaça de l’Ajuntament de València.
Rècord d’audiència
Cal recordar que À Punt ha assolit al novembre el seu rècord històric d’audiència des de l’inici de les emissions el juny del 2018, amb un total de 2.769.000 espectadors. Aquest increment ha estat impulsat per la cobertura exhaustiva de la DANA del 29 d’octubre i les seues conseqüències, que ha elevat l’audiència mitjana de la programació en directe fins al 5,7%.
En total, À Punt ha dedicat 337 hores de continguts en directe, incloent-hi informatius en totes les franges, rodes de premsa institucionals i programes com ara Bon Dia Comunitat Valenciana i En directe. Segons a cadena, des del primer moment de la tragèdia, totes les finestres de la radiotelevisió pública es van centrar en oferir informació actualitzada i donar veu als pobles afectats.
Al novembre, À Punt ha tancat amb un share del 4,4%, igualant el rècord mensual aconseguit el març del 2023. El consum televisiu al País Valencià va créixer un 16% durant la setmana de la DANA, amb À Punt com a mitjà principal per seguir l’emergència. Les emissions més vistes han estat les rodes de premsa especials, amb un 18,9% de quota, i el NTC Migdia, que lidera amb un 11%, seguit de L’Oratge amb un 6,7%.