L’empresa Rolser, de Pedreguer (la Marina Alta), ha desenvolupat una campanya per a “promoure una manera de viure i moure’s a la ciutat d’una forma més sostenible i respectuosa amb l’entorn, que convida a reflexionar sobre com cada trajecte diari ajuda a construir llocs més habitables”, segons ha informat.
Aquesta contribució a un “estil de vida més sostenible, funcional i humà” ha sigut reconegut per la revista britànica Monocle, que ha qualificat d'”herois de la mobilitat urbana” els productes de la marca líder en carros de la compra i ha subratllat que presenta una iniciativa que respon al moment actual: “Ciutats que replantegen els seus models de mobilitat i ciutadans que busquen formes més conscients de desplaçar-se”.
Amb el lema “Amb Rolser, cada pas compta“, la signatura valora els qui aposten per una mobilitat quotidiana responsable: “Persones que caminen, compren en comerços locals o trien productes duradors i de qualitat”.
La proposta convida a reflexionar sobre com cada trajecte diari ajuda a construir ciutats més habitables i sostenibles. “Els veritables herois són els qui cada dia trien moure’s amb sentit, perquè cada pas que donem construeix la ciutat que volem”, ha afirmat la CEO de Rolser Mireia Server.
“El reconeixement de Monocle ens emociona perquè realça el fet que els nostres carros acompanyen milers d’usuaris en els seus desplaçaments diaris, facilitant una manera de moure’s més conscient, més saludable i més connectada amb el seu entorn”.
Més del 60% dels desplaçaments laborals a l’Estat es fan amb cotxe privat, segons dades de l’IDAE i l’Observatori Arval, “la qual cosa reflecteix la necessitat de fomentar maneres de mobilitat més sostenibles -com ara caminar, usar la bicicleta o el transport públic- que contribuïsquen a reduir emissions, descongestionar els carrers i enfortir el comerç local”, assenyala Rolser.
En aquest context, la marca reforça el seu compromís amb un estil de vida “respectuós i coherent amb els valors de sostenibilitat, benestar i consum responsable. Lluny de ser un accessori més, el carro Rolser s’integra en la vida urbana com una eina de canvi: facilita la compra local, redueix la necessitat de transport amb vehicle i transforma cada desplaçament en una oportunitat per a viure la ciutat amb sentit”, subratlla.
Com a part d’aquesta campanya, la companyia presenta una proposta visual amb estètica “urbana i elegant, inspirada en la vida real de les ciutats durant l’hivern: carrers il·luminats, mercats de barri i persones de totes les edats que incorporen el carro en els seus desplaçaments quotidians”.
Les imatges, “sòbries i autèntiques, reflecteixen un estil de vida equilibrat i pròxim, on la mobilitat es converteix en un acte de responsabilitat i cada pas contribueix a construir la ciutat del demà”, han assenyalat.







