Turisme ha llançat una nova campanya amb els finalistes valencians del Benidorm Fest 2022: la cantant il·licitana Blanca Paloma, que ha rodat el videoclip del seu nou single «Niña de fuego» i la banda oriolana Varry Brava, que presta «Raffaella» a la iniciativa.
Aquesta campanya, que ha començat a difondre’s aquests dies pers diferents canals digitals, inclou un videoclip i un vídeo turístic promocional, rodats en diferents destinacions valencianes, les bandes sonores dels quals estan protagonitzades per aquests artistes.
Blanca Paloma, que uneix tocs d’electrònica a temes essencialment flamencs, posa veu a una de les peces audiovisuals. En concret, ha col·laborat en l’enregistrament d’un videoclip cantant una versió personal de «Niña de fuego», un clàssic que va immortalitzar Manolo Caracol els anys quaranta.
Entre les localitzacions que protagonitzen aquest videoclip hi ha les Coves de la Vila de Requena, excavades entre els segles XII i XIII, en època musulmana, i el Castell de Bunyol, una fortalesa d’entre els segles XI i XII. A més, Blanca Paloma ha comptat amb un escenari molt especial en el qual també apareixen les flames de la crema d’una falla, «perfectes» per acompanyar els versos de «Niña de fuego».
Per part seua, els oriolans Varry Brava posen música a un vídeo turístic promocional amb el tema «Rafaella», la cançó que van defensar al Benidorm Fest. En aquesta ocasió, els escenaris triats han sigut el port i les platges de Gandia, l’entorn de l’horta valenciana, incloent-hi a més diverses localitzacions de la ciutat de València, com ara algun dels ponts del Túria o els Jardins de Monfort.
Amb aquesta nova campanya de màrqueting, Turisme pretén donar a conéixer destinacions i recursos turístics singulars alhora que «fa costat a l’escena musical valenciana».
La iniciativa preveu diverses accions tant a les xarxes socials amb publicacions acompanyades de l’etiqueta #MediterráneoEnVivo, com al portal de Turisme, mitjançant notícies i altres continguts.