El Consell ha autoritzat la subscripció del conveni de col·laboració entre Turisme i Aerocas per a promoure accions de publicitat i comunicació turística en l’Aeroport de Castelló durant el 2022. Mitjançant aquest acord, Turisme destinarà 100.000 euros perquè Aerocas publicite l’aeroport.
Entre les accions previstes, hi ha actuacions de màrqueting i publicitat als mitjans de les aerolínies que actualment operen a l’aeroport: Londres-Standsted amb Ryanair; Londres-Lutton amb Wizz Air; Bucarest-Otopeni amb Wizz Air; Budapest amb Wizz Air; Katowice amb Wizz Air; Bilbao amb Volotea; Sevilla amb Air Nostrum, i Brussel·les-Charleroi amb Ryanair. L’objectiu és posicionar les comarques del nord del País Valencià com a destinacions turístiques als mercats emissors.
També es posaran bàners a les seues pàgines web; enllaços amb les webs oficials de l’Aeroport de Castelló, Turisme i les destinacions; newsletters sobre aquestes últimes; presència a les xarxes socials i en els perfils de les aerolínies; reportatges sobre l’aeroport i l’àrea d’influència, a més d’accions amb els operadors.
Així mateix, s’impulsa la participació en fires turístiques i de connectivitat aèria per a millorar el posicionament de l’aeroport. Destaquen la participació en fires com ara Connect, Aviadev, AERO Friedrichshafen, Routes Europe, Fitur, World Travel Market de Londres o la Mostra de Turisme.
També es duran a terme activitats de promoció de l’aeroport i les comarques del nord des del punt de vista turístic, com ara l’organització d’«Aeroport Castelló Business Fòrum», Fam Trips vinculats a l’aeroport o la promoció de productes turístics a les seues instal·lacions.