El director general de Turisme, Herick Campos, ha mantingut aquest dimecres la primera reunió de treball amb representants de Ràdio Televisió Espanyola per impulsar l’organització i difusió de la pròxima edició del Benidorm Fest el 2023.
Després d’aquesta trobada, Campos ha anunciat la creació d’un grup de treball format per la Generalitat, RTVE i l’Ajuntament de Benidorm que tindrà com a objectiu «maximitzar l’efecte del festival i ampliar les persones que en podran gaudir a la nostra principal destinació vacacional com és la ciutat de Benidorm».
L’edició del Benidorm Fest 2022, que es va celebrar el mes de gener passat, va aconseguir quotes de pantalla en TV del 21% durant la retransmissió de la gala i va arribar al 27,7% en el minut d’or en la final quan es va anunciar la guanyadora.
A les xarxes socials, el certamen musical en el qual s’elegeix la persona representant al festival d’Eurovisió, va ser trending topic a escala mundial amb 358 milions d’usuaris. L’impacte econòmic només a Twitter va suposar aquella nit 13,3 milions d’euros i l’ocupació en els diferents allotjaments turístics es va incrementar en un 10%.