Diari La Veu del País Valencià
À Punt assoleix el seu rècord d’audiència per la cobertura de la DANA

La televisió pública d’À Punt ha assolit al novembre el seu rècord històric d’audiència des de l’inici de les emissions el juny del 2018, amb un total de 2.769.000 espectadors. Aquest increment ha estat impulsat per la cobertura exhaustiva de la DANA del 29 d’octubre i les seues conseqüències, que ha elevat l’audiència mitjana de la programació en directe fins al 5,7%.

En total, À Punt ha dedicat 337 hores de continguts en directe, incloent-hi informatius en totes les franges, rodes de premsa institucionals i programes com ara Bon Dia Comunitat Valenciana i En directe. Segons a cadena, des del primer moment de la tragèdia, totes les finestres de la radiotelevisió pública es van centrar en oferir informació actualitzada i donar veu als pobles afectats.

Al novembre, À Punt ha tancat amb un share del 4,4%, igualant el rècord mensual aconseguit el març del 2023. Durant les primeres setmanes després de la DANA, la programació en directe es va estendre fins a 17 hores diàries ininterrompudes per a garantir la cobertura de totes les localitats afectades. D’aquesta manera, s’ha respost a la demanda ciutadana d’informació constant, rigorosa i veraç, posicionant els equips d’À Punt com a referents en molts punts de la tragèdia.

El consum televisiu al País Valencià va créixer un 16% durant la setmana de la DANA, amb À Punt com a mitjà principal per seguir l’emergència. Les emissions més vistes han estat les rodes de premsa especials, amb un 18,9% de quota, i el NTC Migdia, que lidera amb un 11%, seguit de L’Oratge amb un 6,7%.

L’1 de novembre, À Punt va ser la segona cadena més vista al País Valencià, amb un 12,5% de share. Aquest dia, programes com ara Les notícies del matí i Bon Dia Comunitat Valenciana van registrar audiències destacades, amb un 17% i un 23,9% respectivament.

Més de 71 milions de reproduccions

La pàgina web i els perfils socials d’À Punt també han batut rècords. Amb un milió d’usuaris únics al web i apps i més de 71 milions de reproduccions de vídeos en xarxes socials, especialment a Instagram i TikTok, la radiotelevisió pública ha destacat pel seu servei públic amb avisos, informació d’incidències i maneres de col·laborar amb les víctimes.

À Punt ha assegurat que, «tot i que la DANA ja no és d’actualitat en molts mitjans, continuarà informant diàriament des de tots els vessants de les conseqüències d’aquesta dramàtica situació».

Més notícies
Notícia: Denuncien el tancament del Cefire d’Elda «per raons polítiques»
Comparteix
Segons Escola Valenciana, la Conselleria d’Educació menysprea la comunitat educativa de les Valls del Vinalopó i la tasca d’un equip referent en plurilingüisme i coeducació
Notícia: Arran i SEPC ocupen un Mercadona a Barcelona
Comparteix
Ho han fet al barri de Sants per a «assenyalar les empreses que van posar en perill la vida de les treballadores» durant la DANA
Notícia: Gan Pampols diu que «no s’ha explicat bé» i que no sap quant cobrarà
Comparteix
El vicepresident per a la Recuperació torna a insistir que té «uns drets consolidats»
Notícia: Per un procés constituent valencià
Comparteix
«I després que caiga Mazón què? Un altre o una altra com ell? I si  mirem una mica més enllà d’unes simples eleccions?»

Comparteix

Icona de pantalla completa