À Punt conclou el 2024 amb una audiència rècord de 4.456.017 espectadors acumulats, quasi 100.000 més que l’any anterior, segons ha informat. Aquestes xifres representen que el 83,12% de valencians s’han informat a través de la cadena pública en un any marcat per la DANA al País Valencià.
La televisió pública ha ampliat les hores dels seus espais informatius, incloent-hi L’Oratge, els Esports i els magazins Bon Dia Comunitat Valenciana i En Directe, que en conjunt representen un 41,7% del share d’À Punt el 2024. Això suposa un augment del 8,6% respecte al 2023, quan aquests programes aportaven un 32,9%.
El pic històric de la cadena es va assolir el 29 d’octubre, dia que la DANA va impactar en diverses comarques, amb l’informatiu NTC Nit, que va congregar 361.000 espectadors de mitjana i 768.000 acumulats, amb un 21,6% de quota de pantalla. Aquella nit, L’Oratge 2 va sumar 304.000 espectadors. A més, els quatre dies amb més audiència de la història d’À Punt es concentren entre el 29 d’octubre i l’1 de novembre, marcats per la catàstrofe que va assotar el País Valencià.
Programes d’entreteniment i especials
Les Mascletaes de les Falles han estat els continguts més vistos d’À Punt el 2024, amb una mitjana de 141.000 espectadors i un 14,7% de share. En la programació habitual, Xino Xano destaca amb 105.000 espectadors diaris i un 3,9% de share, seguit de Dejavú, amb 93.000 espectadors i un 2,8%.
La sèrie La Llei de la Mar ha sigut la més vista de l’any, aconseguint 94.000 espectadors i un 6,6% de share. Per la seua banda, el programa concurs A la saca, conduït per Eugeni Alemany, ha esdevingut un èxit amb 93.000 espectadors i un 3,9% de quota, millorant un 58% el rendiment de la seua franja horària.
Campanades 2025
El programa de les Campanades 2025, presentat per Àlex Blanquer i Ximo Rovira, va asolir un 4,3% de share i una audiència acumulada de 317.000 espectadors des de les 22.35 fins a les 24.16 hores. El moment àlgid es va registrar amb un pic del 8,5% durant la retransmissió de les campanades.