Diari La Veu del País Valencià
Viasona, web líder de la música en català, obre una campanya de micromecenatge

El projecte musical Viasona celebra el seu 5è aniversari encetant una campanya de micromecenatge a la plataforma totSuma per seguir creixent. L’objectiu és convertir-se en un diari digital i una agenda musical de referència del sector i, per fer-ho possible, necessita un fons de 7.500 euros que cal recaptar en 44 dies.

Aquests diners permetrien també renovar el disseny del web i actualitzar-lo perquè s’adapti als nous formats digitals i, alhora, ampliar els serveis i elements d’interès que s’ofereixen actualment.

Amb uns 100.000 usuaris únics al mes, Viasona és el primer web de música en català. Més de 3.273 grups, 7.041 àlbums d’artistes, 55.818 cançons i 22.474 vídeos han convertit Viasona en “la gran enciclopèdia de la música en la nostra llengua a Internet”, assegura Joan Camp, responsable del portal. Alhora, Camp explica que han llençat aquesta campanya a la plataforma totSuma perquè “els nous reptes passen per dotar Viasona de més contingut, no lligat únicament a la introducció de noves lletres”.

Els mecenes podran obtenir diferents recompenses, en funció dels diners invertits en aquest projecte. De fet, aquesta campanya s’ha tirat endavant amb la complicitat de diferents grups musicals, festivals o discogràfiques que també han contribuït en les recompenses.

Comparteix

Icona de pantalla completa