La Milla Urbana, la Marxa per l’Alzheimer i la Ciclovía van omplir d’esport popular el centre de la població el 24 i 25 de setembre.

El cap de setmana passat, el centre d’Asp es va omplir d’esport popular, amb la celebració de la Ciclovía, la Marxa per l’Alzheimer i la Milla Urbana “Vila d’Asp”.

En la prova d’atletisme organitzada el dissabte, 24 pel Club Aspis es van donar cita més de tres-cents cinquanta atletes, destacant la participació dels més xicotets, que van inundar el parc Doctor Calataiud d’esport en estat pur, sent animats i ovacionats pels seus familiars. Cadascuna de les setze proves organitzades es va adaptar a les característiques dels participants, variant des dels 250 metres dels “chupetines” fins als 1.609 metres de la distància real de la Milla per als més majors.

El domingo, 25 coincidió la salida de la Marcha popular “Caminando por el Alzheimer” desde la Plaza Mayor con el inicio de la Ciclovía en el perímetro del Parque Doctor Calatayud. Los más de 300 marchadores recorrieron el sendero del río Tarafa con sus verdes camisetas obsequiadas por la asociación Aspe por el Alzheimer, para volver de nuevo al punto de partida poco más de una hora después, como colofón de los actos preparados para conmemorar el Día Mundial del Alzheimer.

En cuanto a la Ciclovía, la gran participación de niños y niñas, demuestra que tienen marcado en el calendario el último domingo de cada mes para salir a la calle con sus familiares para pedalear, patinar o pasear por el centro de Aspe sin temor al habitual tráfico rodado, completando un fin de semana en el que más de un millar de personas han aprovechado el buen tiempo de los primeros días del otoño para hacer deporte de forma saludable.

Comparteix

Icona de pantalla completa