La ràdio d’À Punt estrena el dilluns 21 de novembre el programa «Cadena de valor», un espai de mitja hora diària que s’emetrà en directe de dilluns a divendres de 19.30 h a 20 h i que naix amb la voluntat de ser un espai d’economia «d’utilitat pública» i per a «millorar la percepció de les persones sobre l’economia i augmentar els seus coneixements sobre aquesta».
El programa, «sense allunyar-se de l’actualitat diària», abordarà les qüestions econòmiques de manera «didàctica i accessible», per a atendre així els vessants formatiu i informatiu del servei públic i adreçar-se a una audiència «amb inquietuds d’economia domèstica i consum». A més, el programa pararà atenció a les pimes i empreses, emprenedors i iniciatives empresarials que aposten per la sostenibilitat i la innovació en el nostre territori, ha destacat la cadena.
Darrere del projecte estan l’agència Aigua i Sal Comunicació i la productora Ilusionmedia Televisión. El programa estarà dirigit i conduït per Pere Ferrer Sanchis, periodista amb més de vint anys d’experiència en mitjans de comunicació i un dels responsables del departament de comunicació de l’agència Aigua i Sal. També presentarà «Cadena de valor» la periodista Reis Juan, «veu històrica de la ràdio pública», i especialitzada en informació cultural i divulgació científica.
L’equip es completa per part d’IlusiónMedia Televisión amb la producció executiva d’Arturo Orrico, professional destacat amb més de 25 anys al sector de la comunicació i amb Laura Millán en les tasques de producció. Per part d’Aigua i Sal Comunicació s’incorporen Desirée Tornero en producció i Cora Raga a les xarxes socials i els continguts per a multiplataforma.
A més, hi col·laboraran una llarga llista d’especialistes en matèria digital, medi ambient, innovació, formació, educació financera, emprenedoria, comerç, consum, mobilitat, smart cities o transport, entre altres, i que aportaran «claredat a la informació tractada».
El programa, en definitiva, pretén «generar una cadena de valor real que millore la percepció de les persones sobre l’economia i augmente els seus coneixements sobre aquesta, i, a més, vol ser present en tots aquells esdeveniments que siguen d’interés per als continguts habituals del programa».