Diari La Veu del País Valencià
La ràdio d’À Punt estrena un nou espai diari d’economia didàctica aquest dilluns

La ràdio d’À Punt estrena el dilluns 21 de novembre el programa «Cadena de valor», un espai de mitja hora diària que s’emetrà en directe de dilluns a divendres de 19.30 h a 20 h i que naix amb la voluntat de ser un espai d’economia «d’utilitat pública» i per a «millorar la percepció de les persones sobre l’economia i augmentar els seus coneixements sobre aquesta».

El programa, «sense allunyar-se de l’actualitat diària», abordarà les qüestions econòmiques de manera «didàctica i accessible», per a atendre així els vessants formatiu i informatiu del servei públic i adreçar-se a una audiència «amb inquietuds d’economia domèstica i consum». A més, el programa pararà atenció a les pimes i empreses, emprenedors i iniciatives empresarials que aposten per la sostenibilitat i la innovació en el nostre territori, ha destacat la cadena.

Darrere del projecte estan l’agència Aigua i Sal Comunicació i la productora Ilusionmedia Televisión. El programa estarà dirigit i conduït per Pere Ferrer Sanchis, periodista amb més de vint anys d’experiència en mitjans de comunicació i un dels responsables del departament de comunicació de l’agència Aigua i Sal. També presentarà «Cadena de valor» la periodista Reis Juan, «veu històrica de la ràdio pública», i especialitzada en informació cultural i divulgació científica.

L’equip es completa per part d’IlusiónMedia Televisión amb la producció executiva d’Arturo Orrico, professional destacat amb més de 25 anys al sector de la comunicació i amb Laura Millán en les tasques de producció. Per part d’Aigua i Sal Comunicació s’incorporen Desirée Tornero en producció i Cora Raga a les xarxes socials i els continguts per a multiplataforma.

A més, hi col·laboraran una llarga llista d’especialistes en matèria digital, medi ambient, innovació, formació, educació financera, emprenedoria, comerç, consum, mobilitat, smart cities o transport, entre altres, i que aportaran «claredat a la informació tractada».

El programa, en definitiva, pretén «generar una cadena de valor real que millore la percepció de les persones sobre l’economia i augmente els seus coneixements sobre aquesta, i, a més, vol ser present en tots aquells esdeveniments que siguen d’interés per als continguts habituals del programa».

Comparteix

Icona de pantalla completa